loading...
دیزاین رز
مهدی اورنگ بازدید : 450 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (7)

هدیه ای دیگر برای دوستان رزبلاگی. قالب فوق مدرن رنگارنگ تازه ترین اثر از دیزاین رز میباشد که برای سیستم قدرتمند رزبلاگ تهیه شده است. به زودی به بررسی کامل این قالب خواهیم پرداخت. منتظر باشید...

 

ویدئوی پیش نمایش قالب رنگارنگ، اضافه شد. برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

 

برای خرید با قیمت باورنکردنی 3800 تومان از لینک زیر اقدام فرمایید:

برای دریافت فایل پیش نمایش اینجا را کلیک فرمایید.

 

حجم فایل: 8 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Peyman در تاریخ 1392/10/27 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

من قالب رو خریدم ولی به ایمیلم ارسال نشده.در رزبلاگ هم تیکت دادم هیچ کدوم جواب نمیدن.
میتونید تو پنلتون بررسی کنید که با این اسم و با این ایمیل خریداری شده
peyman_mgh@yahoo.com
لطفا قالب رو برای من ارسال کنید.
پاسخ : فروش قالبها توسط رزبلاگ انجام میشه. اگر مشکلی در قسمت فروش هست با این ایمیل مکاتبه کنید به سرعت برطرف میشه.
sales.rozblog@gmail.com
با تشکر

این نظر توسط Peyman در تاریخ 1392/10/26 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

من میخوام قالب رو بخرم اگه این مشکلات باشه که نمیخرم.لطفا این مشکلات ر ردیف کنید و خبر بدید.
پاسخ : کدوم مشکلات؟!!
توی گوگل سرچ کنید تعداد زیادی این قالب رو خریدن میتونید نمونه هاشو ببینید.

این نظر توسط JavaD در تاریخ 1392/04/19 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

ممنون از پاسختون

میشه بگین چطور میتونم رنگ سیاه پشت زمینه رو تغییر بدم ؟؟

بعد این کد ثبت نام و بلوک ها کی آماده میشن ؟؟

و اگه میشه بگین یا راهنمایی کنین که قالب رو دو ستونه کنم ؟؟ و یه راهنمایی کنید کد " کاربران سایت " رو به کاربران آنلاین تغییر بدم ؟ ( یعنی افرادی که وارد میشن رو بنویسه ) مثل: http://news.rozblog.com یا شبیه این شکلک
پاسخ : ببخشید توی قسمت نظرات نمیشه کد قرار داد. نظم صفحه بهم میریزه. قسمت انجمن فعال شد. لطفا برید توی بخش مربوطه و سوالاتتون رو به صورت جداگانه و در تاپیک های جداگانه مطرح کنید. حتما راهنماییتون میکنم. ممنون از همکاریتون

این نظر توسط JavaD در تاریخ 1392/04/19 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
من قالب رو خریدم ولی چند تا مشکل دارم !!

1- رنگ پشت زمینه که سیاه هست خیلی بده ، اکثر نوشته های پست من رو نشون نمیده !!

2- تاریخ که کنار پست ها زده میشه با امتیاز ستاره ای قاطی شده !!

3- من تو مدیریت منو های سایت 2 تا بلوک وسط ساختم که نشون نمیده !!

4- جای نوشته های بالا که کنار آخرین ارسالی های انجمن هست من 2 تا عکس گذاشتم که کادر ادامه ... رفته پایین !!

5- قسمت ثبت نام هم کار نمیکنه !!

و یه سوال ؟؟

میشه که بعضی از ستون ها رو سمت راست قالب هم گذاشت یا نه ؟؟

اینم سایتم : 9games.ir
پاسخ : سلام
1- پستهایی که رنگ نوشته هاشون مشکی شده ، به این خاطر هست که شما هنگام ارسال مطلب رنگ اونهارو به مشکی تغییر دادین.
2- از قسمت تنظیمات سایت ، فرمت تاریخ رو تنظیم کنید.
3- متاسفانه وقتی که این قالب ساخته شد این امکان توی رزبلاگ نبود. ولی مشکلی نیست بزودی کدی برای این مورد قرار میگیره تا دوستانی که خریداری کردن به قالبشون اضافه کنن. نگران نباشید. شکلک
4- اندازه تصاویری که قرار دادین از کادر بزرگتره! خوب طبیعتا این مشکل به وجود میاد. اگر اصرار دارید که از تصاویری با همین ابعاد استفاده کنید، پیشنهاد میکنم که نوشته بالا و دکمه ادامه رو حذف کنید. ( اگر راهنمایی خواستید بگید تا کمکتون کنم)
5- متاسفانه رزبلاگ یکسری تغییرات اعمال کرده. بزودی کد اصلاح این قسمت قرار میگیره.
و جواب سوالتون: شدنش که میشه ولی خب باید مقداری به کد نویسی آشنا باشید.

این نظر توسط یک بنده ی خدایی در تاریخ 1392/04/16 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

یعنی واقعا واستون متاسفم.... . قالب من عکسشو دیدم فکر کردم جالبه خریدمش حالا میرم میبینم:
1-بلوک که اصلن نمیشه ساخت!! نه بالا نه پایین نه راست و نه چپ!!

2-مطالب هم به هم ریختست.... .
3-اگر هم اصلن نخوای انجمنت فعال باشه بالای صفحه کلن خالی میمونه مگه برداری خودت ادیتش کنی!!!

خوب خداییش این چه وضعشه عکسی که من دیدم با قالبی که الان خریدم کلی فرق داره!
پاسخ : دوست عزیز فکر کنم زود دارید قضاوت میکنید. قالب مشکلی نداره . هم خودم و هم رز بلاگ کاملا تستش کرده.
در مورد مشکلات هم بهتره که شما آدرس سایتتون رو بفرستید تا من یه نگاهی بهش بندازم. نگران نباشید شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 11,273